Předvánoční výprodej! Wenger hodinky v akci až 50%. Posledních 21 modelů. S nákupem neotálejte. Zobrazit akci.

Do Vánoc: 34 dní. Skladem máme přes 1500 hodinek. Přijďte si vybrat k nám na prodejnu od PO do NE. Objednejte nyní, vrátit můžete v únoru! Zobrazit více.

Často kladené dotazy

Poradíme Vám

Jakub Novák Jakub Novák
produktový manažer


+420 774 272 737
  • Dovážíte hodinky ze zahraničí? Posíláte do zahraničí? – Hodinky Wenger dovážíme přímo od výrobce (Švýcarsko). Z jiných zemí hodinky nedovážíme. Seznam důvodů naleznete na dovoz hodinek ze zahraničí. Naopak zaslání hodinek do zahraniční pro nás není problém.
  • Kde si můžu hodinky Wenger prohlédnout? – Na našich webových stránkách se snažíme o co nejlepší prezentaci jednotlivých hodinek formou fotek a videí. Chápeme, že někdy ani to nestačí a je potřeba si hodinky vyzkoušet. Osobní prohlídka je možná v naší provozovně v pražském Karlíně – ulice Vítkova 8. Doporučujeme předem zavolat a ověřit, zdali jsou hodinky skladem.
  • Na vašich stránkách jsem viděl, že si je možné hodinky vyzvednout i v jiných městech, než v Praze. Mohu si je tam také prohlédnout? – Hodinky si můžete prohlédnout pouze v Praze. V ostatních městech máme výdejní místa zprostředkovaná společností Uloženka. Pokud máte zájem o prohlídku hodinek a nemáte cestu do Prahy, tak nás kontaktujte a my se pokusíme něco vymyslet.
  • Jak dlouho vydrží u hodinek Wenger baterie? – Výdrž baterie se liší dle typu baterie a strojku. Standartní výdrž baterie v hodinkách Wenger jsou 2-3 roky. U hodinek s nadstandartními funkcemi jako jsou stopky, nebo druhá časová zóna, se může výdrž baterie lišit dle četnosti používání těchto funkcí.
  • Kde si můžu vyměnit baterii, aby nedošlo ke ztrátě záruky? – Buď můžete hodinky svěřit nám a my baterii necháme vyměnit v servise Wenger, nebo můžete využít jakékoliv dobré hodinářství, kde vám udělají následnou zkoušku vodotěsnosti. O záruku byste přišli v případě, že by došlo k poškození hodinek neodbornou manipulací, nebo vložením špatné baterie.
  • Poskytujete také pozáruční servis hodinek Wenger? – Ano, jsme schopni dodat veškeré dostupné díly. O vaše hodinky Wenger se rádi postaráme i po záruční době.
  • Co když jsem ztratil záruční list? – Přijďte k nám do Karlína a my vám vypíšeme nový.
  • Která modelová řada hodinek Wenger je nejodolnější? – Jednoznačně Sea Force. Všechny modelové řady jsou sportovně laděné, ale řada Sea Force je opravdovým nezmarem do každých podmínek.
  • Lze u hodinek Wenger vyměnit řemínek za jiný? – Ano, lze. Pokud máte zájem o hodinky Wenger, ale rádi byste na nich měli řemínek z jiného modelu, tak nám napište a domluvíme se. Výměnu řemíku s potřebnými nástroji zvládnete i v domácích podmínkách, případně Vám zajisté pomůže každý hodinář.
  • Vodotěsnost 100m znamená, že se s hodinkami můžu potápět do hloubky 100 metrů?Vodotěsnost 100m znamená, že hodinky vydrží tlak 10ti atmosfér, který odpovídá tlaku sloupce vody v hloubce 100 metrů. Pohybem ruky s hodinkami pod vodou se tlak různě mění. Hodinky s označením 100m jsou tedy vhodné ke koupání a šnorchlování. Pokud hledáte hodinky, které vydrží i hlubinné potápění a nebudete o ně mít ve vodě strach, tak doporučujeme hodinky s vodotěsnosti 200m – například modelovou řadu Sea Force.
  • Jak dlouho vydrží hodinky svítit ve tmě? – Záleží na míře nasvícení před absolutní tmou. Pokud nasvítíme hodinky pod přímým světlem například před spaním, tak budou svítit intenzivněji a déle. Doba výdrže záleží na typu hodinek. Většinou jde o 3-5 hodin (Wenger se řadí k hodinkám s delší dobou výdrže viditelnosti), kdy lze z ciferníku odečítat čas. Modelové řady Squadron a Sea Force mají luminiscenci SuperLuminova, která svítí déle.
  • Co dělat, když se ručička stopek nevrátí do původní polohy? – Občas se stane, že se při vynulování stopek nevrátí jedna z ručiček do původní polohy. Jedná se o běžnou vlastnost hodinek s chronografem. Návod na nastavení ručiček do původní polohy najdete zde.
  • Co dělat, když se hodinky mlží? – S prudkým poklesem teploty je možné lehké, krátké zamlžení bez tvoření vodních kapek. Ve všech ostatních případech se jedná o důvod k vyhledání servisu. Hodinky budou podrobeny tlakové zkoušce. V případě, že neprojdou, tak se jedná o reklamaci. V opačném případě bylo zamlžení způsobeno nesprávným používáním hodinek (například manipulací s korunkou ve vodě) a oprava hodinek bude konzultována se zákazníkem.
  • Chtěl bych více kusů hodinek, dostanu slevu? – Individuálně se s Vámi rádi domluvíme na větším odběru hodinek. Více na hodinky ve větším množství.
  • Co znamená označení XL u hodinek? – Takto označené hodinky jsou vždy o něco větší než bez označení XL, které se dělaly dříve.
  • Proč mají některé hodinky na fotkách modré nálepky na tlačítkách? – Pokud na produktových fotkách hodinek vidíte na bočních tlačítkách modrou barvu, tak se neděste, jde pouze o ochranné polepky. Ty se dají velmi snadno z hodinek sundat. Ukázka modrých polepek na hodinkách Wenger Led Nomad 70430.

Máte jiný dotaz? Napište nám komentář nebo e-mail a my vám rádi odpovíme.

Komentáře / dotazy (36)

  1. petr koutek napsal:

    Dobrý den,mám od vás hodinky, model Field,a všiml jsem si,že na některých fotografiích je na korunce helvétský kříž a na některých nikoliv.Má to nějaký význam?

  2. Pavel napsal:

    Dobrý den, mám Wenger 5 let (tzn po záruce) a stává se mi, že se hodinky zpozdí o 5min a pak jdou dál normálně…nová baterka na to nemá podle všeho vliv :( V čem může teoreticky být chyba a or. cena příp. opravy? Díky moc za info!

    • Jakub Novák napsal:

      Dobrý den,
      pokud jste zkoušel do hodinek dát novou baterii a problém se opakuje, pak mě napadají dvě možnosti, kterou mohou toto zpožďování způsobovat. Může být chyba ve strojku hodinek, případně může na hodinky působit určitou chvíli silný magnet, který je schopný zpožďování hodinek zapříčinit.
      Nicméně je to pouze můj odhad a přesnou příčinu je schopný zjistit pouze hodinář v autorizovaném servise, kde by Vám rovnou sdělili i cenu případné opravy.
      V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu obchod@hodinkywenger.cz.
      S pozdravem, Tomáš Doležal

      • Pavel napsal:

        Diky za zpravu. Jeste jsem se tim trochu zabyval a prisel jsem na to, ze se mi obcas zastavi a staci do nich klepnout. Ale spis se to stava, kdyz je chci seridit a jakmile vytahnu korunku a zase zacvaknu zpet, tak se hodinky zastavi (poznam podle stojici vterinove rucicky), pak do nich klepnu a fungujou :) Takze predpokladam, ze asi chyba ve strojku…ma smysl nechavat opravit? Diky

        • Dobrý den,
          tam půjde spíše o hřídelku, která zajišťuje nastavování hodinek a její polohou ovlivňujete zastavení či chod strojku.
          Myslím, že hodinář by měl být schopen hřídelku upravit, aby se takto nechovala. Doporučuji tedy hodinky poslat do autorizovaného servisu nebo k vašemu ověřenému hodináři.
          S pozdravem Jiří Štencek

  3. Eva Provazníková napsal:

    Dobrý večer, měla bych na vás prosím dotaz, zda-li se může s hodinkami WENGER SEA FORCE 200m chodit do sauny?? Jestli to hodinkám nějak vadí?? Díky za odpověď. Provazníková

    • Dobrý večer, paní Provazníková,
      s žádnými hodinkami byste neměla chodit do sauny. Výrobce totiž nemůže garantovat těsnění hodinek při prudkých změnách teplot (ohřátí v sauně na 90°C a pak skok do ledové vody). Roztažnost kovů může způsobit, že by se do hodinek dostala vlhkost. I když máme zákazníky, kteří přímo Wenger Sea Force hodinky v sauně běžně používají, tak vám to doporučit nemohu.
      S pozdravem Jiří Štencek

  4. Blanka Perglerová napsal:

    Dobrý den. Koupila jsem hodinky Wenger Edge Romans 01.1121.111 ve slevové akci. Zjistila jsem, že vteřinová ručička nekopíruje vyznačené čárky na ciferníku, tzn. skočí mezi ně, doprostřed. Je to normální jev ? Dočetla jsem se, že strojek Ronda může mít odchylku -10 nebo až +20s. Může to souviset s tímto posunem ? Nebo jsou špatně seřízené a mám je poslat do servisu ? Vím, je to asi nevýznamné, ale vadí mi to. Děkuji za odpověď.

    • Dobrý den, paní Perglerová,
      lícování ručičky (její vůle) není důvodem k reklamaci či vrácení hodinek.
      Pokud vám toto chování vadí, tak je možné požádat servis / hodináře, aby ručičky přesadil a ty pak budou chodit na indexy přesněji. S přesnosní strojku to však nemá nic společného. Je to bohužel bolístka Quartz strojků, které skáčí po vteřinách a můžou mít mírnou vůli.
      Pokud byste potřebovalal jakkoliv pomoci, tak se na mě neváhejte obrátit.
      S pozdravem Jiří Štencek

  5. Karel Gleisner napsal:

    Dobrý den, který model je od Wenger s největším průměrem pouzdra? Má Wenger i hodinky “zlaté”? Děkuji za infos.

  6. Jiří Havlík napsal:

    Dobrý den,mám od Vás hodinky Field classic kupované před rokem.Stává se mi že se hodinky spozdí třeba i o deset minut.Stává se to jenom jednou za čas.Třeba jednou za měsíc.Když čas srovnám tak zase jdou nějaký čas bez problému a pak zase třeba přes noc nebo během jednoho dne spoždění o x minut.No a další věc je ta že jsem je měl v bazénu a doma jsem si všiml že jsou zevnitř zamlžené.Ve vodě jsem s hodinkami ijak nemanipuloval tak nevím jak se tam mohla dostat vlhkost.Co tedy s tim?Lze to spožďování a mlžení reklamovat?Díky za info.

    • Dobrý den, pane Havlíku,
      pokud se Vám hodinky zpožďují, tak je k nám určitě pošlete. Rádi se o reklamaci postaráme.
      Co se týče mlžení hodinek, tak i na to se servis podívá. Důležité je myslet na to, že s hodinkami se nesmí do sauny nebo je vystavovat prudkým změnám teplot (jak se píše v manuálu). To totiž nemají rády žádné hodinky.
      S pozdravem Jiří Štencek

  7. karel bartek napsal:

    Dobry den,velmi me zaujaly hodinky squadron lady v bílé barvě,jsou krásné,jediné čím si nejsem uplně jistý je silikonový řemínek.Manželka je nehtařka,dela v prašném prostředí,tudíž by me zajímalo jak je to s čištěním takového řemínku,případně jeho životnost? Je možnost výměny za kovový a jaký by byl rozdíl v ceně? Díky za odpověď Bartek

    • Dobrý den, pane Bártku,
      silikonový řemínek je naopak velmi vhodný pro náročnější použití. Dá se snadno omýt a netrpí na okolní vlivy (změny teplot, vodu, prach, sluníčko). Kovový náramek k modelu Squadron Lady bohužel není k dispozici. Hodinky máme skladem a stihneme dodání do Vánoc.
      S pozdravem Jiří Štencek

Vložit nový komentář / dotaz