Často kladené dotazy

Poradíme Vám

Jakub Novák Jakub Novák
produktový manažer


+420 774 272 737
  • Dovážíte hodinky ze zahraničí? Posíláte do zahraničí? – Hodinky Wenger dovážíme přímo od výrobce (Švýcarsko). Z jiných zemí hodinky nedovážíme. Seznam důvodů naleznete na dovoz hodinek ze zahraničí. Naopak zaslání hodinek do zahraniční pro nás není problém.
  • Kde si můžu hodinky Wenger prohlédnout? – Na našich webových stránkách se snažíme o co nejlepší prezentaci jednotlivých hodinek formou fotek a videí. Chápeme, že někdy ani to nestačí a je potřeba si hodinky vyzkoušet. Osobní prohlídka je možná v naší provozovně v pražském Karlíně – ulice Vítkova 8. Doporučujeme předem zavolat a ověřit, zdali jsou hodinky skladem.
  • Na vašich stránkách jsem viděl, že si je možné hodinky vyzvednout i v jiných městech, než v Praze. Mohu si je tam také prohlédnout? – Hodinky si můžete prohlédnout pouze v Praze. V ostatních městech máme výdejní místa zprostředkovaná společností Uloženka. Pokud máte zájem o prohlídku hodinek a nemáte cestu do Prahy, tak nás kontaktujte a my se pokusíme něco vymyslet.
  • Jak dlouho vydrží u hodinek Wenger baterie? – Výdrž baterie se liší dle typu baterie a strojku. Standartní výdrž baterie v hodinkách Wenger jsou 2-3 roky. U hodinek s nadstandartními funkcemi jako jsou stopky, nebo druhá časová zóna, se může výdrž baterie lišit dle četnosti používání těchto funkcí.
  • Kde si můžu vyměnit baterii, aby nedošlo ke ztrátě záruky? – Buď můžete hodinky svěřit nám a my baterii necháme vyměnit v servise Wenger, nebo můžete využít jakékoliv dobré hodinářství, kde vám udělají následnou zkoušku vodotěsnosti. O záruku byste přišli v případě, že by došlo k poškození hodinek neodbornou manipulací, nebo vložením špatné baterie.
  • Poskytujete také pozáruční servis hodinek Wenger? – Ano, jsme schopni dodat veškeré dostupné díly. O vaše hodinky Wenger se rádi postaráme i po záruční době.
  • Co když jsem ztratil záruční list? – Přijďte k nám do Karlína a my vám vypíšeme nový.
  • Která modelová řada hodinek Wenger je nejodolnější? – Jednoznačně Sea Force. Všechny modelové řady jsou sportovně laděné, ale řada Sea Force je opravdovým nezmarem do každých podmínek.
  • Lze u hodinek Wenger vyměnit řemínek za jiný? – Ano, lze. Pokud máte zájem o hodinky Wenger, ale rádi byste na nich měli řemínek z jiného modelu, tak nám napište a domluvíme se. Výměnu řemíku s potřebnými nástroji zvládnete i v domácích podmínkách, případně Vám zajisté pomůže každý hodinář.
  • Vodotěsnost 100m znamená, že se s hodinkami můžu potápět do hloubky 100 metrů?Vodotěsnost 100m znamená, že hodinky vydrží tlak 10ti atmosfér, který odpovídá tlaku sloupce vody v hloubce 100 metrů. Pohybem ruky s hodinkami pod vodou se tlak různě mění. Hodinky s označením 100m jsou tedy vhodné ke koupání a šnorchlování. Pokud hledáte hodinky, které vydrží i hlubinné potápění a nebudete o ně mít ve vodě strach, tak doporučujeme hodinky s vodotěsnosti 200m – například modelovou řadu Sea Force.
  • Jak dlouho vydrží hodinky svítit ve tmě? – Záleží na míře nasvícení před absolutní tmou. Pokud nasvítíme hodinky pod přímým světlem například před spaním, tak budou svítit intenzivněji a déle. Doba výdrže záleží na typu hodinek. Většinou jde o 3-5 hodin (Wenger se řadí k hodinkám s delší dobou výdrže viditelnosti), kdy lze z ciferníku odečítat čas. Modelové řady Squadron a Sea Force mají luminiscenci SuperLuminova, která svítí déle.
  • Co dělat, když se ručička stopek nevrátí do původní polohy? – Občas se stane, že se při vynulování stopek nevrátí jedna z ručiček do původní polohy. Jedná se o běžnou vlastnost hodinek s chronografem. Návod na nastavení ručiček do původní polohy najdete zde.
  • Co dělat, když se hodinky mlží? – S prudkým poklesem teploty je možné lehké, krátké zamlžení bez tvoření vodních kapek. Ve všech ostatních případech se jedná o důvod k vyhledání servisu. Hodinky budou podrobeny tlakové zkoušce. V případě, že neprojdou, tak se jedná o reklamaci. V opačném případě bylo zamlžení způsobeno nesprávným používáním hodinek (například manipulací s korunkou ve vodě) a oprava hodinek bude konzultována se zákazníkem.
  • Chtěl bych více kusů hodinek, dostanu slevu? – Individuálně se s Vámi rádi domluvíme na větším odběru hodinek. Více na hodinky ve větším množství.
  • Co znamená označení XL u hodinek? – Takto označené hodinky jsou vždy o něco větší než bez označení XL, které se dělaly dříve.
  • Proč mají některé hodinky na fotkách modré nálepky na tlačítkách? – Pokud na produktových fotkách hodinek vidíte na bočních tlačítkách modrou barvu, tak se neděste, jde pouze o ochranné polepky. Ty se dají velmi snadno z hodinek sundat. Ukázka modrých polepek na hodinkách Wenger Led Nomad 70430.

Máte jiný dotaz? Napište nám komentář nebo e-mail a my vám rádi odpovíme.

Komentáře / dotazy (38)

  1. Marek Horyna napsal:

    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat, jaká je akceptovatelná časová odchylka za např. 24 hodin u řady Sea Force?
    Děkuji za odpověď

  2. Josef napsal:

    Dobrý den, chci koupit hodinky Wenger Field Classic přítelkyni, ale chtěl bych pánské provedení 72806W a to z toho důvodu, jelikož mají větší průměr pouzdra /41mm/ a čistě černý ciferník oproti dámskému provedení 72926W, které jsou menší /31mm/ a ciferník je s namodralým nádechem. Přítelkyně má poměrně drobné zápěstí, jde kovový tah na pánském modelu zkrátit na jakoukoliv délku podle obvodu zápěstí? A když si nechám tah zkrátit u nás v renomovaném hodinářství /Kroměříž, Zlín/, zůstane zachována záruka na hodinky i na tah? Na vašich stránkách máte video jen u pánského modelu to je škoda, potřeboval bych si udělat představu jak vypadá na ruce menší dámský model, ten namodralý nádech ciferníku by ani tolik nevadil, možná je i elegantnější než čistě černý ciferník. Děkuji za odpověď Josef

    • Dobrý den, pane Josefe, těší nás Váš zájem o hodinky Wenger. Pánský model hodinek bych Vám doporučil pouze v případě, že by Vaše přítelkyně měla velké zápěstí a obvod ruky alespoň 17 cm. Pokud má menší ruku, tak doporučuji dámský model. Zkrácení tahu Vám provedou v každém hodinářství bez ztráty záruky, případně stačí napsat obvod ruky k objednávce a my Vám tah zkrátíme. Hodinky 72926W bychom mohli mít skladem ve středu. Pokud máte zájem, tak Vám je posléze můžeme nafotit. Myslím si ale, že na dámskou ruku jsou vždy lepší dámské hodinky.
      S pozdravem, Robert Pospíšil

  3. m novak napsal:

    dobry den muzete mi prosim poradit jak lze seridit chronograf eta valjoux 7750.jak dostat dostat ruciku 12ti hodinoveho citace na vychozi pozici 12? musim s automt.strojkem k hodinari?dekuji za odpoved.

  4. Krotký napsal:

    Dobrý den,
    zeptal bych se, jak je to s ukazatelem datumu. Respektive jak se chová při měsících s různým počtem dní. Jestli se musí datumovka na hodinkách pokaždé na konci měsíce upravovat. Zajímá mě hlavně u Wenger Commando Day Date nebo Sea Force. Měl jsem Timex Perpetual callendar a posun byl automatický, tedy dokud fungoval :-(

  5. Pavlína Nováková napsal:

    Dobrý den,Prosím Vás o radu,kde bych mohla nechat vyměnit baterie do náram.hodinek vodotěsnost 50M.Jsem z Mostecka,ústecký kraj.Děkuji za kontakt.
    P. Nováková, Litvínov.)

    • Dobrý den,
      baterii dokáže vyměnit každý zručnější hodinář. Je potřeba mít klíč na šroubovací dýnko a po výměně baterie provést také tlakovou zkoušku. V Litvínově bohužel nikoho neznáme, ale určitě někoho najdete.
      S pozdravem Jiří Štencek

  6. Jiří Jelínek napsal:

    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, jak to je s 3letou bezplatnou výměnou baterií v hodinkách. Nejsem z Prahy. Musím kvůli tomu hodinky zaslat nebo dojet s hodinkami Wenger k Vám na provozovnu? Děkuji.

    • Dobrý den, pane Jelínku,
      autorizovaný servis Wenger Vám zdarma vymění baterii a provede tlakovou zkoušku. To vše v rámci 3leté mezinárodní záruky. Hodinky je možné zaslat přímo na adresu servisu. Pokud nám je dovezete na naší provozovnu, tak pro Vás rádi tento servis také zařídíme.
      S pozdravem Jiří Štencek

  7. Pavel Ambrož napsal:

    Dobrý den.
    CHtěl bych vymněnit řemínek u hodinek Wenger Commando Day Date XL 70170.XL, za ocelový tah. Můžete mi nějaký nabídnout?
    Děkuji

  8. Michal napsal:

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak je to se záručním a pozáručním servisem hodinek Wenger v rámci Brna a okolí?

  9. Miroslav Wallach napsal:

    Dobrý den,měl bych zájem o vaše hodinky,ale nemůžu se rozhodnout mezi Wenger Field Classic 72805W a 72806W.Mohl by jste mi poradit?A kdybych chtěl u těch 5W ocelový pásek jako mají 6W,šlo by to?A jaká by potom byla cena

  10. richard vrubel napsal:

    o jaký typ nože,jako “dárek ” se jedná ?

Vložit nový komentář / dotaz